DODATNE VRIJEDNSTI NAŠE ŠKOLE

18.06.2020.
DODATNE VRIJEDNSTI NAŠE ŠKOLE

Znanstveno je dokazano da djeca više nauče kroz igru nego u frontalnom radu pa je tako koncipirana naša nastava. Naši stolovi posloženi su u krug, a kada  učenicima padne koncentracija prebacujemo se u ˝dnevni boravak˝ gdje učimo i na podu, kroz igru, putem tableta, iz knjiga. Važan dio našeg prostora je i školski vrt, koji je svojevrsni produžetak učionice, gdje boravimo svakodnevno. Prolazimo nacionalni kurikulum drugačijim pristupom i radom. Naša učiteljica ima interdisciplinaran pristup radu što znači da obrađuje jednu temu kroz sve predmete. Na primjer, kroz temu Gladne gusjenice, učiteljica će obraditi prirodu i društvo (dani u tjednu); matematiku (uspoređivanje brojeva); hrvatski jezik (interpretacija priče); glazbenu kulturu (pjesma Kruška, jabuka, šljiva), engleski jezik (Hungry caterpillar), a u sve to će i uklopiti načela montessori pedagogije (učenici odabiru redoslijed aktivnosti; slobodno se kreću učionicom; surađuju međusobno; odabiru materijale za rad).

Zdrav život i tjelovježba su nam iznimno bitni, stoga učenici svakodnevno vježbaju jer provedena istraživanja pokazuju kako redovito vježbanje poboljšava učenje i pamćenje. Posebnu pozornost pridali smo zdravoj prehrani te je jelovnik izrađen u suradnji s nutricionistima, a obiluje zdravim namirnicama poput voća, povrća, mahunarki  te je hranjiv i nutritivno izbalansiran.

Uz nastavni dio učenici imaju i socio-emocionalnu podršku  našeg stručnog tima,  a kako je riječ o malim razrednim odjeljenjima, stručnjaci se svakodnevno mogu posvetiti svakom učeniku individualno. Pomoći će učenicima spoznati svoje jake strane; poboljšati i unaprijediti pozitivno funkcioniranje djece u grupi odnosno razrednom odjeljenju te kreirati stabilno, sigurno i poticajno okruženja potrebno za zdrav i skladan razvoj djece.

Uz sve to  periodično će se provoditi program pomoći u učenju pod vodstvom Ane Kralj, autorice programa Logos učiteljica. Cilj programa je ostvarivanje boljih rezultata u školi, stvaranje radnih navika i jačanje samopouzdanja kod djece. Osim konkretne poduke određenog školskog gradiva djecu želimo osposobiti za samostalan rad te ih naučiti kako prepoznati i koristiti vlastite potencijale.